{"id":502,"date":"2019-05-16T19:54:51","date_gmt":"2019-05-16T15:54:51","guid":{"rendered":"http:\/\/www.artchannel.pl\/?p=502"},"modified":"2019-07-04T13:55:40","modified_gmt":"2019-07-04T11:55:40","slug":"dobra-agencja-marketingowa-jak-ja-wybra","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.artchannel.pl\/dobra-agencja-marketingowa-jak-ja-wybra\/","title":{"rendered":"Dobra agencja marketingowa \u2013 jak j\u0105 wybra\u0107?"},"content":{"rendered":"
\n

Sta\u0142o si\u0119. Zdecydowa\u0142e\u015b si\u0119 na wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z agencj\u0105 marketingow\u0105. Ale nie byle jak\u0105, tylko tak\u0105 dobr\u0105! Pytanie tylko, jak w\u015br\u00f3d tylu obecnych na rynku firm marketingowych znale\u017a\u0107 tak\u0105, kt\u00f3ra spe\u0142ni nasze oczekiwania, a jednocze\u015bnie nie ogo\u0142oci do cna bud\u017cetu? Znalezienie dobrej agencji to nie lada wyzwanie, dlatego warto po\u015bwi\u0119ci\u0107 na to troch\u0119 wi\u0119cej czasu i nie decydowa\u0107 si\u0119 na pierwsz\u0105 lepsz\u0105 firm\u0119, kt\u00f3ra pojawi\u0142a si\u0119 po wpisaniu has\u0142a \u201eagencja marketingowa\u201d w wyszukiwarce. Jak i gdzie szuka\u0107? No i na co zwr\u00f3ci\u0107 szczeg\u00f3lna uwag\u0119 przy wyborze partnera do wsp\u00f3\u0142pracy?<\/u> <\/p>\n

Zbierz rekomendacje<\/b><\/p>\n

Zanim zdecydujesz si\u0119 na w\u0142asny research w Internecie, najpierw podpytaj znajomych, czy nie wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105 lub nie wsp\u00f3\u0142pracowali kiedy\u015b z godnymi polecenia agencjami marketingowymi. Mo\u017ce jaka\u015b agencja stworzy\u0142a dla nich stron\u0119 internetow\u0105, wypozycjonowa\u0142a sklep lub stworzy\u0142a graficzny projekt ulotki reklamowej? Podpytaj, a nu\u017c zbierzesz ciekawe informacje. Je\u015bli nie u znajomych, to mo\u017ce na forach internetowych? Mo\u017cesz r\u00f3wnie\u017c wyszuka\u0107 opinii o konkretnych agencjach<\/b>. Wystarczy, \u017ce wpiszesz do wyszukiwarki \u201eagencja marketingowa X opinie\u201d, by zobaczy\u0107, czy jest wi\u0119cej tych pozytywnych, czy negatywnych. Do dzie\u0142a! <\/p>\n

Poszukaj informacji o danych agencjach<\/b><\/p>\n

Zainteresowa\u0142y Ci\u0119 szczeg\u00f3lnie jakie\u015b agencje marketingowe? Sprawd\u017a nie tylko ich witryny internetowe, ale r\u00f3wnie\u017c fanpage na Facebooku czy konta na Instagramie. Na podstawie prowadzonych przez firmy social medi\u00f3w r\u00f3wnie\u017c mo\u017cna wiele wywnioskowa\u0107.<\/p>\n

Wszak agencja powinna zna\u0107 si\u0119 na prowadzeniu kana\u0142\u00f3w spo\u0142eczno\u015bciowych. Zajrzyj r\u00f3wnie\u017c do portfolio firmy, gdzie ukazane s\u0105 jej dotychczasowe realizacje.<\/b> Zazwyczaj portfolio znajduje si\u0119 na stronie internetowej agencji, w odpowiedniej zak\u0142adce. Je\u015bli nie mo\u017cesz go tam znale\u017a\u0107, popro\u015b o przes\u0142anie portfolio na e-maila. Pami\u0119taj, \u017ce nie same marki, z kt\u00f3rymi wsp\u00f3\u0142pracowa\u0142a agencja s\u0105 najwa\u017cniejsze. Liczy si\u0119 przede wszystkim jako\u015b\u0107 zrealizowanych dzia\u0142a\u0144, nawet dla tych mniej znanych firm. <\/p>\n

Zadawaj pytania<\/b><\/p>\n

Nie b\u00f3j si\u0119 zadawa\u0107 agencji pyta\u0144, je\u015bli jakie\u015b zagadnienie szczeg\u00f3lnie Ci\u0119 interesuje. Przed spotkaniem warto zapisa\u0107 sobie pytania, na kt\u00f3re chcemy uzyska\u0107 odpowied\u017a od agencji.<\/b> Jak b\u0119dzie wygl\u0105da\u0142a wsp\u00f3\u0142praca, z kim mo\u017cesz si\u0119 kontaktowa\u0107, czy mo\u017cesz liczy\u0107 na raporty z wykonanych dzia\u0142a\u0144, czy planowane s\u0105 regularne spotkania, kto podejmuje kluczowe decyzje i jakich informacji musisz dostarczy\u0107, by agencja mog\u0142a jak najlepiej zrealizowa\u0107 swoje zadania.<\/p>\n

Pami\u0119taj, by zapyta\u0107 tak\u017ce o wycen\u0119 dzia\u0142a\u0144.<\/p>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Sta\u0142o si\u0119. Zdecydowa\u0142e\u015b si\u0119 na wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z agencj\u0105 marketingow\u0105. Ale nie byle jak\u0105, tylko tak\u0105 dobr\u0105! Pytanie tylko, jak w\u015br\u00f3d tylu obecnych na rynku firm marketingowych<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":501,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/502"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=502"}],"version-history":[{"count":1,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/502\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":503,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/502\/revisions\/503"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/501"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=502"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=502"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.artchannel.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=502"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}